bozkirinokuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam paylaşım için çok teşekkür ederim. Biz de Aralık'taki gitmeyi düşünüyoruz. Çok iyi oldu. Yandex Taxi'yi şimdiden indirdim cebime. İletişim için E-sim falan hangisini kullandın hocam?
hocam gitmeden ben vodafonu arayıp yurtdışına açtırmıştım. 170 liraya da 1 GB internet almıştım. gidince açılacak dendi. ama hiç bi şekilde internet kullanılmadı. havaalanında sim kart satıyorlar. free sim yazıyor genelde. 4 günlük, 1 haftalık, 1 aylık falan. işin tuhafı ne kimlik istiyorlar ne birşey. parayı ver, al. Ben 1 haftalık sınırsız internet ve konuşma aldım. sanırım 45 lari tutmuştu.

yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yandex go mu hocam dediginiz uygulama?
tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamanın adı nedir acaba
Evet yandex go uygulama ismi. sarı siyah bi go logosu var. birde bolt uygulaması varmış ama onu çözemedim. uygulamasını bulamadım