Hocam paylaşım için çok teşekkür ederim. Biz de Aralık'taki gitmeyi düşünüyoruz. Çok iyi oldu. Yandex Taxi'yi şimdiden indirdim cebime. İletişim için E-sim falan hangisini kullandın hocam?
hocam gitmeden ben vodafonu arayıp yurtdışına açtırmıştım. 170 liraya da 1 GB internet almıştım. gidince açılacak dendi. ama hiç bi şekilde internet kullanılmadı. havaalanında sim kart satıyorlar. free sim yazıyor genelde. 4 günlük, 1 haftalık, 1 aylık falan. işin tuhafı ne kimlik istiyorlar ne birşey. parayı ver, al. Ben 1 haftalık sınırsız internet ve konuşma aldım. sanırım 45 lari tutmuştu.
yandex go mu hocam dediginiz uygulama?
Uygulamanın adı nedir acaba
Evet yandex go uygulama ismi. sarı siyah bi go logosu var. birde bolt uygulaması varmış ama onu çözemedim. uygulamasını bulamadım