GPU-CPU madenciliği ile coin üretmek artık karlı değil. Elektrik parasını bile çıkartmıyor. Özellikle ETH mining bittikten sonra artık karsız bir durumda.
şuan sadece ASIC cihazlar ile mining yapılıyor. Onlarında para kazandıracak olan modelleri çok yüksek fiyatlarda olduğu için roi süreleri 10 aydan aşağı olmuyor