escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir beslenme düzeniyle çok yaşamazsın 3 gündür sıvı ile besleniyorum yorgunluk vs oluyor elden geldiğince dayanmaya çalışıyorum bazı sebepten ama senin dediğin ben ölmek istiyorum yol bu gidip bir diyetisyenle çalış kafan rahat etsin
Aslında meselê Sıvı beslenmesi değil proteîn açlık hissiyatını yok edip seni tok tutuyor yağ yakımını hızlandırıp kasa çeviriyor normal su içmeye benzemiyor benim istediğimde komple açlık hissiyatını ve iştahı kaldırmak