Çok geçmiş olsun Bende de kalp kapakçığın da çökme var. Doktorlar 6 ayda bir kontrol e çağırıyor. İlk gittiğim doktor acil ameliyat demişti. Başka doktorlara gittim ameliyatlık bir durum olmadığını ilaç kullanmam gerektiğini ve 6 ayda 1 kontrol'e gelmemi söylediler. Tek bir doktora gitmeyin.