Tam olarak okuduysanız eğer zaten mantık bu şekilde kurgulandı. iki cihazınızdan doğrulama yaptıktan sonra kod sormaması gerek
Gün içinde 2-3 kez kod doğruluyorum hocam bilgisayar ve cep telefonum için ayrı ayrı. IP aynı IP, aynı internete bağlı yani. Birde bazen e posta gönderiliyor diyor takılıyor öyle.