Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşine geliyorsa gir gelmiyorsa girme kafası kimseye birşey kazandırmaz. Yılların kullanıcısı olarak geri bildirim yapıyorum, pat diye sıkıcı bir sistem devreye alıyorsunuz, sıkıcı olduğuna dair görüş bildiriyorum.

Neyse çiftlik sizin, istediğiniz gibi at koşturursunuz, siz de haklısınız.
Tüm platformun güvenliği için 5 saniye ayırıp bir kod girmek bu kadar zor olmamalı. Olayı anlamadan ve doğru anlatamadan "kabak tadı vermeye başladı" demek size bişey kazandırdı mı?

Aynı cihazımda ve aynı gün içerisinde sürekli kod soruyor derseniz bunu anlarız ve inceleyip düzeltiriz.