PC de de mobilde de şifre girip duruyorum bugündür, kabak tadı vermeye başladı
her farklı cihazınız için yeniden kod soracaktır her banka hesabınıza girdiğiniz zaman sms üzerinden yeni gelen şifreyi sorduğu gibi..
Eğer güvenlik için bu size çok zor geliyor ise girmeyebilirsiniz. Hesaplar hackleniyor kullanıcılar mağdur oluyor önlem alın dersiniz alıncada kabak tadı veriyor diye çıkış yaparsınız..
Asıl kabak tadı veren bu olaydır. Tüm platformun güvenliği için 5 saniye ayırıp bir kod girmek bu kadar zor olmamalı.
Aynı cihazımda ve
aynı gün içerisinde sürekli kod soruyor derseniz bunu anlarız ve inceleyip düzeltiriz.