Mobildeyim ve her tekrar forumu açışımda 2FA kodu istiyor internet ile alakalı olabilir mi? Wi-Fi bağlantısı ile giriyorum ve VPN açık olmadığı halde sürekli kod istiyor.

Kullandığım Wi-Fi ile VPN gibi VPN açmadan her siteye giriş yapilabiliyor.