En az banka hesabı kadar değerli birkaç R10 hesabı çalıp yüzbinlerce lira dolandırıp kaçan kötü niyetli çok fazla kişi var.
Her wifi için bir kod girmeniz yeterli hafızada tutuyor sistem.
Valla abi o konuda var ama çaldıran kişinin aklı nerede çaldırıyor. Birde abi evimdeki wifi de bile gün içinde kod istiyor.