Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En az banka hesabı kadar değerli birkaç R10 hesabı çalıp yüzbinlerce lira dolandırıp kaçan kötü niyetli çok fazla kişi var.
Her wifi için bir kod girmeniz yeterli hafızada tutuyor sistem.
Valla abi o konuda var ama çaldıran kişinin aklı nerede çaldırıyor. Birde abi evimdeki wifi de bile gün içinde kod istiyor.