sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka hesabı mı bu isteyen aktif etsin ben gıcık oldum her wifi de kod istiyor. Ben bu özelliği kapatmak istiyorum.
En az banka hesabı kadar değerli. trojan ve leak data ile birkaç R10 hesabı çalıp yüzbinlerce lira dolandırıp kaçan kötü niyetli çok fazla kişi var.
Her wifi için bir kod girmeniz yeterli hafızada tutuyor sistem.
Her login için tekrar tekrar kod isteyen yüzlerce site ve sistem var.