CoverMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hem telefondan hem bilgisayarımdan giriyorum düzenli olarak ama sürekli böyle doğrulama yapmak yorabiliyor. Cihazlarımızı güvenli olarak kaydetsek sadece yeni cihazlar için doğrulamaya düşürse daha mantıklı ve kullanışlı olmaz mı hocalarım? @Coşkun Çetin;
Tam olarak okuduysanız eğer zaten mantık bu şekilde kurgulandı. iki cihazınızdan doğrulama yaptıktan sonra kod sormaması gerek