Hocam ben lisedeyken öğrenci belgesini falan kolayca onaylıyordum ama şimdi üniversiteye geçince bir türlü onaylayamadım. Her şeyi denedim hala onaylamadı 15 tane falan red yedim herhalde. Yardımcı olma şansınız var mı?
Mail adresinizde neden onaylanmadığı yazar hocam