Ben 2 yıl önce rvn kaziyordum eth de, ozamanlar yeni gelen güncelleme ile artık ekran karti ile kazim olmuyor olsa bile masrafı karşılamıyor evde makina yatıyor 2 yıldır. Asıc kazanlar var ma onunda detayını bilmiyorum