Konuya denk geldim. Kesinlikle katılıyorum size. Üslup çok önemli. Sonuçta seninde o çalışana ihtiyacın var. Sektörden ziyade Herkes kriter belirleyebilir ama bunu dile getirmenin yolları var. Kahveden okeye 4. Aramıyorsun!