iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. Ama şuda var serbest piyasa şartları r10 içinde geçerlidir kanımca. Adam tlf bunu istediği fiyata satar 👍
Muhabbete karışmak istemem ama size %100 katılıyorum.
Böyle üstüne vazife olmayıp herşeye karışan çok sayıda insan var maalesef r10'da.
Konuya baktınız, işinize gelmediyse almadan çıkar gidersiniz.
Ciddi alıcı iseniz telefon hakkında sorular sorar, pazarlık edersiniz olur biter..