mrfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıfırını 12 ay açık olan cihazı 30.000 ₺ civarı alınabilecek seviyede arka camı kırık ve 15 kasımda kapanacak olan cihaz için 28.500 biraz fazla bence
Katılıyorum. Ama şuda var serbest piyasa şartları r10 içinde geçerlidir kanımca. Adam tlf bunu istediği fiyata satar 👍