Selamlar hocam. Ortalama ücretlerin üzerinde diye düşünüyorum. Üstüne düşmeye değer bence. Hele günlük hit TR olarak yeterince iyi. Herkes yapay zekalaştı artık, ona rağmen çok iyi durumda bence. Devam edin.