Selam, bende esnafım bir kaç senedir bilgisayar tamiri, bilgisayar malzemeleri, iş oldukça yazılım vs. satışını yapıyorum. Çok durgun piyasa dükkan kira değil oradan yırtıyorum. 150 liralık mouse yi adam 100 lira olur mu diyor, kafayı yiyorum. Laptop satıyorum vatandaş telefonla takas eder misin diye mesaj atıyor. Burada önemli olan ayakta durmaya gayret etmek çabalayıp savaşmak, kolay olan saçma sapan düşüncelere girip pes etmek. Kendini değiştirebileceğin kadar değiştir kendine yatırım yap spor yapamasan bile düşünce olarak, bilgiyle doldur kendini. İnan bana sabahtan dükkanı açıp siftah etmeden çok kapattığım oldu. Halen'de öyle devam ediyor. Ama ne yapayım hayat devam ediyor işte.