Merhaba,

Whatsapp'a tıklayınca uygulamadan atıyor.

Sildim, tekrar kurdum ama YEDEK YÜKLEDİĞİM AN yine atıyor... Tekrar girmeye çalışınca acılıyor kapanıyor, sohbet vs gözükmüyor tabii.

Ama düz devam edersem yedeksiz whatsapp
açılıyor.
Whatsapp business
IOS

Spam vs değil numara fizikel turkcell kullandıgım hat... Toplu mesaj gönderme vs. hiçbir spam yapmadım