holocoust37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir sistemde bilgilerinizi vs doldurmadan. Nasıl erişebilmişler mobil uygulamanıza. Ulaşsalar bile şu an yüksek transferler de sms kodu istiyor.
Tutarlar yüksek değil 180 - 480 tutarların hepsi bu hiçbir bilgim yok. iphone 11 kullanıyorum herhangi bir yabancı uygulamada yok çok nadir ofis wifisine bağlıyım