hocam bankaya borcun var ise x bir banka banka bazen borçları devir ediyor arayıp konuyu öğrenmekten zarar gelmez ara derim. eğer bankaların herhangi birine borcun yoksa aramanada gerek yok. sen zaten bilirsin borcun varmı yok mu
Bankalar alacaklarını alamadıkların da dosyaları dünya varlık fonuna devredeler.. tek adres dünya varlık fonu .