Philips önermem.
Herhangi bir sorun yaşadığınızda parça değişimi (ücretli/ücretsiz) olacaksa sıfır parça kullanmıyorlar. 3-5 yıllık televizyonun parçalarını kullanıyorlar. Ücretli onarım yaptıklarında bile sıfır parça kullanmadıkları halde sıfır parça ücreti alıyorlar.
Televizyonda sorun çıktığında atar yenisini alırım diyorsanız alabilirsiniz.