Evet hocam 20 günden sonra öyle bir hak doğuyormuş. Avukat için bile şu an hiç para yok o süreçler nasıl yürüyor bilmiyorum ama bir o tarafa da bakayım.
Bende o parayı alacağımdan çok ümitli değilim hocam. Yatırımlarla vs. bir şekilde döndürüyordu ancak bitiş noktası burası sanırım.
Mahkeme kararsız ilamsız icra gönderebiliyorum sanırım hocam, bu işe yarar mı bilemiyorum.
öyle ilamsız falan açılmaz. alacak ve iş yaptığınıza dair tespit yapılması gerekir. başımdan geçtiği için söylüyorum size. ama işten kafanıza göre ayrılmayın. ihtar gönderin ve işten ayrılın.