Bir ay gecikebilir. Bu normal değil fakat idare edilebilir. ancak ikinci ay binerse üstüne, yolunda olmayan şeyler var demektir. İşten ayrılabilirsiniz.

İcra göndermek:
Hemen icra gönderemezsiniz. mahkeme kararı gerekir. Yaklaşık 4-5 yıl sürer.

SGK'ya bildirmek:
SGK yabildirmeniz bir şey ifade etmez. Sigortanızı işveren wgk'ya bildiriyorsa sizin yapacağınız bir şey yok burada. SGK ödenmeyen maaşa değil, bildirilmeyen girişlere yani sigortasız çalıştırılma durumunda devreye girer.


en iyi seçenek, işten kanuni yollarla ayrılmak ve maaşınızın ödenmesini beklemek. yada mahkeme yoluna gitmek.