Konu
2.5 aydır maaş alamıyorum sizce ne yapmalıyım?
14-10-2024, 12:01:08
#2
LeoneDigital
hocam selamlar, yanlış bilmiyorsam 20 günden fazla maaş ödemeniz gecikirse haklı fesih nedeni olmaktadır. Bir iş ve işçi hakları konusunda bilgisi olan avukat ile çalışmanızı öneririm