hocam selamlar, yanlış bilmiyorsam 20 günden fazla maaş ödemeniz gecikirse haklı fesih nedeni olmaktadır. Bir iş ve işçi hakları konusunda bilgisi olan avukat ile çalışmanızı öneririm