TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[COLOR=initial]
Teşekkür ederim
ilk defa moderatör doğum günümü kutlayan oldu
Ne demek hocam
Bizler burada sadece üyelere ceza kesmeye gelmedik biz hepimiz burada bir aileyiz aile bireyinin doğum gününü kutlamak da güzelliktir,

Her zaman ne sorununuz olursa olsun bir PM kadar uzağınızdayız