İnsanlar baz istasyonu için yer kiralamıyor. Kiralananlara da baltalarla saldıranları gördük. Sanıyor musunuz ki kiralamaya uygun yer var da keyfi olarak baz istasyonu koymuyorlar? Havada kaparlar da imkanları olmuyor. Belediyeler de yer göstermiyor, kabak halkın başına patlıyor.
Gsm ler faturalarda benden hizmet bedeli alıyorsa ( Devletin aldığı deil) onun karşılığını kullanıcı olarak isterim. Devlet,belediye... yer göstermiyor kuramıyorsa hizmet bedelinide ona göre güncellemeleri gerekir.