keremiya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asgari ücretin 1500 dolar olduğu ülkeler ile aynı fiyatta ürün satıyorlar ve bu durumu savunanlar var. Cidden artık pes.

Kira gideri, eleman gideri bu ülkelerde daha fazla ama ürünler türkiye ile aynı fiyatta.

Bu nasıl olabiliyor? İnsanlar bunu soruyor. Bu yüzden çok bilmişliği kesiğ bahane üretmeyin.

Açıkca sömürülüyoruz dolandırılıyoruz.
Ben de bundan bahsediyorum. Standart et hamburger 250-300 TL den başlıyor. 8 dolar! Asgari ücret 1500 dolar olan yerlerde bile 5 dolardır.