Bana göre fiyatlar hususi abartılıyor.
Tamam vergi, yeni gelen zamlar, enflasyon, dükkan kiraları artıyor ama restoranlar ciddi müşteri kaybediyor.
Ya çok astronomik rakamlar çekiliyor yada gramajlar düşürülüyor.
Eskiden çarşıya indiğimizde mutlaka yemek yerdik ama artık çok acıkmadığımız takdir de yemiyoruz.
Ya sürümden kazanmak için biraz fiyatlarda düşüş yapacaklar yada biraz porsiyonları büyütecekler.
Yoksa müşteri senin dükkan kiranı, işçi masrafını vs bilmez.
Herkes kendi cüzdanına bakar.