Konu
R10 boşluklu kullanıcı adı hk.
13-10-2024, 05:11:17
#9
baalcim
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben hiç görmedim forumda boşluklu kullanıcı adı oluyor mu
GCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öyle bir şey mi varmış, siz söyleyene kadar fark etmedim hiç
En basitinden Coşkun Çetin hocalarım, oda boşluklu 😊