Bu hesaba göre bu işletme ve benzeri işletmeler 2 yıla iflas edecek. Sebebi de şu. 10 TL ye bulduğum ürünü işletmeler 35 TL ye satılıyor. İlerleyen dönemlerde 35 TL ye bulacağım ama belki aradaki fark şimdi 3.5 idi belki iletde 5 olacak. 175 e bulacağım belki. Artık insanlar da işletmelere gitmemeye başlayacak iflaslar derinleşecek. Her gün vergi zammı oluyor yeni vergiler geliyor. Daha dün saate ötv geldi. 2 seneye neler olur. Attığınız rapora göre işletme sallantıda gözüküyor.
18 Yıllık işletme, 1 rapordan ve o kadar yazdığım nottan bu sonucu çıkardıysanız zaten post'u açmanızın bu işleri hiç bilmediğinizi ve düz mantık düşündüğünüzü gösteriyor. Kendiniz söylüyorsunuz, her gün yeni zamlar geliyor, yeni vergiler geliyor diye. Bu problemi de esnafa yüklemeniz ilginç.
Neyse, "para lazımsa para basalım" mantığının benzerleri ile karşı karşıyayız, daha fazla yorum yapmaya gerek yok.