İşletmeler doğal olarak giderleri de ekliyor ama bir noktadan sonra bu giderleri karşılamak için dışardan yemek söyleyim de bu öğünü de atlatayım mantığı çoğu müşterinin işine gelmeyecek.
ee ben sırf uğraşmak istemediğim için 2 yumurta kırmayıp
1000 tl hamburgere verip neden yiyeyim ? ( henüz 1000 tl değil ) he iyi para kazanırsam veririm elbette ama bu zamlar belli ki durmayacak, 2 bin tl olunca kaç kişi verebilir ?
peki 3 bin.... müşteri azalır, işletmeler kapanır çok az bir işletme kalır, dışarıdan yeme kültürü lüks olur.
öte yandan kalite düşüyor fiyat artıyor Dünyanın hiç bir yerinde bu mevzu yoktur herhalde