Aldıkları fiyattan satmasinlar ama mesela bir tavuk dönerci ayda bir ogretmenden fazla kazanmamali . Hadi ticaretin riski var iki katını kazanmalı . Daha fazla kazaniyorsa bı vatandaşı kaziladigini gösterir
Öğretmen günde 8 saat çalışır. İş yeri kurma maliyeti yoktur. Gideri riski yoktur.
Bir dükkanı açarken sermaye gerekir ve tüm gün işine bakmak zorundasın yani bir nevi çift vardiya çalışır gibi olursun.
Birinin ne kadar kazandığını ise yaptığı işi ne kadar iyi yaptığı belirliyor. Dediğin gibi bir sınırlama olmaz. İşini iyi yapmayan zaten hiç kazanamaz 6 aya kalmaz zarar eder batar.
Esnafın kazıkçılığına gelirsek haklısın , oda ülke şartlarının vatandaş üzerindeki etkisi. Hoca osurdu cemaat sıçıyor.