Evet o menüyü geçende ben de aldım. Ve gayet doyurucu.
Fakat merdiven altı diyebileceğim eski usül döner yapan bir yerden dürüm ayranı 100 TL ye aldım. Ayranın markası da sütaş felan değil kuloğlu denen ne olduğu belirsiz merdiven altı bir marka. Tadı da yok. Giderim MC den alırım daha iyi. Aşırı fiyat sıkıntısı var.
Gramaj ve kalite kısmı genelde muamma oluyor hocam.
Dürüm Ayran 100 tl olunca içine 70 80 gr tavuk koyup (donuk) oluyor çoğunlukla dürüme dayayıp veriyorlar lezzet varsa güzel olurda işte çoğu lezzetsiz tavuk dönerde. En iyisi azaltmak yada güvenilir lezzetli bir mekan bulup oradan yemek
Ayran kısmında bilindik olmayan yöresel çok güzel markalar var bizim burada arslan süt var ürünleri lezzetli