aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba;
Bende rahatsızlığımdan ötürü sıklıkla yaptırırım bu işlemi.
2 Gün öncesinde Katı gıdayı bırakıp sıvı beslenin.
Öncelikle belirttiğiniz 3 günlük durum devlet hastanelerinde fixlenmiş durumda. Ayrıca devlet hastanelerinde %60 oranında direkt narkozla uyuttukları için refakatçi istiyorlar. Tek gidip geri gelemiyorsunuz. Narkoz süreci herkeste değişiklik gösterir ancak sıkıntılı durumlar oluşturabilir. Size verilen kağıttaki gibi uygulamayı yapın. Gaz önemli değil demişsiniz ama önemli olan operasyon sonrasıdır. Bağırsaklarınız temiz olmaz ise devlet hastanelerinde bir yere kadar içeriye hava doldururlar. Kimisi de yarıda kesip gaita kirli diyip bırakabiliyor. Özel hastanelerde durum böyle değil. Verdikleri ilaçtan tutunda operasyona kadar. Mesela bir ilaç veriyorlar, 3 litre suya karıştırıp içiyorsunuz. Sonrasında bol bol su içip tüm bağırsağı boşaltabiliyorsunuz. Lavman vb gerek kalmıyor. Şimdi çoğu insan şunu diyebilir, altı üstü kolonoskopi işte.. Hekim beceriksiz olursa bağırsaklarınızın delinmesi ve diğer sıkıntıların olması da mümkün olabilir. Tabi ki sizin ve tüm hasta olan insanlar için dileğim şifa bulmalarıdır.

teşekkürler hocam hekim baya hakim konulara yani benim abi dediğim adamın babasını bundan yıllar önce yapmış operasyonunu o yüzden devlette onu seçtim elbette dediğin gibi 2 şaşe verildi suya katılıp içilecek sonra 2 lavman gaz sorun değil derken şöyle anlatayım yani sorunsuz çıkayım da hocam gaz gene geçer hayırlısı tabi ki size çok geçmiş olsun insan ister istemez stres yapıyor cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏻