Diyete 2 3 gün önceden başlayabilirsiniz en sağlamı bu. Yani katı yememeye çalışın en azından fazla. zaten hemşire size söylüyor. olmadan öncede akşam 8 de son yemeği yiyorsunuz. Sonrasında ishal yapıcı ilaç var suya karıştırılan 2 lt kadar onu bitirip mideyi ve bağırsakları boşaltıyorsunuz. ilk olduğumda şurup vermişlerdi küçük ama 2 cide tozlu su verdiler onu içmiştim. İşleme gelince yanınızda bir kişi götürseniz iyi olur. bekleme odasında 1 ilaç daha var sonrasında başlıyor işlem. parça çıkarsa 20 25 dakika bir şey çıkmazsa 15 dakikada bitiyor. Ağrı sızı yok fazla. sadece gaz oluyor onuda malum şekilde çıkarıyorsunuz. hatırladığım kadarıyla böyle. Şimdiden geçmiş olsun.