hocam vdsl alt yapısı var demiştiniz ilk mesajda fiberde o kadar düşük hız vermezler bence.
@BarisTascioglu; hocam ben hız problemimi kendi çabamla nispeten çözdüm paketimi de 1000 mbps'ye yükselttim ama artık 350'den yukarısını göremiyorum😁
Evet vdsl yazıyor 63. Müşteri hizmetleri 200-300 destekliyor dedi eve gelen bağlayan eleman 300 dedi ama gel görki 100 mb de 25 aldık.