hocam vdsl alt yapısı var demiştiniz ilk mesajda fiberde o kadar düşük hız vermezler bence.

@BarisTascioglu; hocam ben hız problemimi kendi çabamla nispeten çözdüm paketimi de 1000 mbps'ye yükselttim ama artık 350'den yukarısını göremiyorum😁