500-1000 mbps hizlarinin olduğu dönemde 63 mbps altyapi hızı çok komik. Altyapi hızı nasıl yükselecek. Bağlantıyı zaten fiber aliyorum
Hocam ben evde 500 mb kullanıyorum inanın ekstra bir durumunu görmedim

evet hız bu dönemde belki düşük gelebiliyor ama amacın için yetmiyor mu? Yetmiyorsa bulunduğunuz bölgedeki TT müdürlüklerine dilekçe vererek yeni talepler oluşturabilirsin. Erzincan'da olsan her konuda yardımcı olabilirdim

iyi çalışmalar diliyorum