HASSAS İÇERİK

İzlediğim bir diğer videoda belediye yetkilisi köpeğe iğne yapıyor, ölmesi beklenmeden siyah poşete koyulup çöpe atılıyor, yazık günah, umarım kayyum atanır.



https://x.com/asayisberkemal0/status...o3xUQE1IA&s=19




https://x.com/gebze_belediye/status/...fa9KC734g&s=19