AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
log vs işim yok almanya avrupadaki siteleri geziniyorum vpn ile genelde fiyatlara vs bakıyorum. mobildende pcdende güzel oluyor hemen acılıyor kaspersky dedim belki daha ucuza buluruz
haklısınız tabi hepimiz zor dönemden geçiyoruz ama bulamasanız yıllarca nord vpn ipvanish gibi vpnlerin şatışını yapmış biri olarak şuan kaspersky kullanıyorum bence locasyonları da fena değil hız acısından