hocam log tutup tutmamak gibi bi sorununuz yoksa kaspersky şuan için cok iyi fiat orjinal ürün ramdon uzun zaman vpn satışı yaptım illa sıkıntı cıkar
log vs işim yok almanya avrupadaki siteleri geziniyorum vpn ile genelde fiyatlara vs bakıyorum. mobildende pcdende güzel oluyor hemen acılıyor kaspersky dedim belki daha ucuza buluruz