Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle net adamları seviyorum ama console hesabım yok
teşekkür ederim, ek olarak;

NOT: HESAPLAR KESİNLİKLE İLLEGAL BİR İŞ KULLANILMAYACAK. BÖYLE BİR DURUM OLSA R10DA KİMLİK DOĞRULAMAM TAMAMLANMIŞ OLUR MU? HESAPLARINIZI KENDİ PROJELERİMİZ İÇİN KULLANACAĞIZ. ÖRNEKLERİ GÖSTEREBİLİRİZ.