Geçen gün arkadaş araba ile giderken şurdan pilav alalım dedi
1 porsiyon tavuk ciğer pilav - Ayran- 1 çay
1 porsiyon kavurma pilav - Ayran- Çay
480 lira ödedim. Bu esnaf işin çivisini çıkardı. Tamam zam var da bu kadar değil..
Batar batar merak etme, sosyal medya çağındayız, ben bir yerin yorumlarını okumadan orada yemek yemiyorum.
Yorumlar mı? daha 1-2 ay evvel açılmış yer için 20 küsür olumlu yorum atmışlar.
https://www.google.com/search?biw=15...fi=hd:;si:;mv:[[41.05106717731903,29.17356355663669],[41.05070722268096,29.173086243363308]]