hadi basmati pirinç kullansın, ki kullanan görmedim varsa bildiğiniz ss atın gidelim...hepsi bafra pirincini tonajla alıyor, içine mutlaka nohut ve şehriyeyle maliyet dahada aşağı çekiliyor, çok daha ucuza geliyor hadi süper lüks gram karışıksızdan yürüyelim, en lüks şekilde basmatiden hesaplıyalım 1 kilosu 120 lira, 1 kilo göğüs tavuk eti 180 lira (50 gram tiftiklediğinizi düşünelim) işçiliği hesaba kat ufak bi cebir hesabıyla işçilik işgaliye bağkurda koysan en baba rekor maliyet 200 lira... bahsettiğim katakullili fiyatı 90 lirayı geçmez, geçemez, öyle bi maliyet yok...işgaliyesinden tut, ödemediği %10 gelir vergisinden plastik maliyetine kadar ince düşünüp kabaca hesapladım, 200 dese bile yüzüne küfür edilmesi gerek kişilerden almanız hata. fiyat sormadan almanız elbet hata, ama bu kadar yerleştirmekte hiç bi meslekte yok babacım kusura bakmayın. yediğine içtiğine sağına soluna iyi bak, pilav paravan olabilir bence...