Herkese selamlar,
1 saat önce çarşıdan eve geliyordum bir yakın dostumu gördüm beraber yürürken aç olduğunu söyledi tavuklu pilav alacağım dedi neyse sipariş verdi paket olacak şekilde Tavuklu Pilav 1 Porsiyon + bir ufak kase Salata + 1 şişe Kola aldı ne kadar diye sordu 430 TL fiyatı dedi adam
Şok olduk ödedi neden böyle fiyat filan dedi zam geldi muhabbeti yaptı 430 tl ye tavuklu pilav yemiş oldu arkadaş
Hala şaşkınım bu fiyatlar ne halde böyle hani her yeri tavuk olsa bile pilavın 430 tl ne alaka 200 gram pilav 100 gram tavuk var birde ufak bi domates salatalık kıvırcıklı salata olsun olsun 150 gram vallahi şaka gibi.

Ne düşünüyorsunuz forum olarak merak ettim fikrinizi o yüzden açtım konuyu