Son 1 yıldır freelancer yazılımcıların sadece yetkin ve iş ahlakı olanları ile çalışıyoruz ve hatrı sayılır miktarlarda para ödüyoruz, onlara maaş gibi oluyor zaten.

Çalıştıklarımız işlerin iyi olduğunu söylüyor, belki de bizimle alakalıdır bilemiyorum. Ancak genel olarak çevremde de yazılımcı ihtiyacı oldukça fazla ve iyi miktarlarda paralar ödeniyor. Belki sorun stratejinizde, çalışma sisteminizde veya yetkinliğinizde olabilir. Bunlardan herhangi biri ise ve düzelttiğinizde çok daha fazla iş alacağınızdan eminim.