Yasaklara karşıyım ama bunu anlamanın nesi zor?
Devlet diyorki senin platformun kullanılarak benim çocuklarıma zarar veriliyor (şantaj vs.) benim bu suçluları yakalamam içinde senin benimle iş birliği yapman lazım (suça bulaşanların ip adresini vs vermen lazım) eğer ki vermiyorsan bende vatandaşlarıma senin uygulamanı kullandırtmam.
Neymiş discord engellenirse fincord çıkarmış ee ne yapalım yeni bir suç merkezi oluşacak diye bilindik yere işlem yapılmasın mı?