bildiğim kadarıyla edemiyorsun hatta benim zamanımda illa bağlı olduğun şubeye gitmen gerekiyordu. sayısız defa gitmiştim. sistem değiştiyse bilemem ama umarım değişmiştir.
Eğer okul okuyorsanız otomatik olarak sistemden tecil olur.
Mezun durumda ve ek tecil hakkınızı kullanmak istiyorsanız askerlik şubesine gitmeniz gereklidir
böyle bir şey yazıyor fakat bu sayfayı bulamadım