Böyle uygulamalar var. Yasal. da.. Udmy bunlardan kestiğini bu kişi adına vergilendiriyor mu orası önemli..
Udmy nin stopaj vs kestiğini söyledi ama dediğim gibi bunu şahıs adına yapıp yapmadığı konusunda benimde bilgim yok, o kesinti ne derece şahısları bağlıyor acaba. Ama bir yıldan fazla oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadı sanırım normal parasını çekiyor kullanıyor vs belki de gözden kaçıyor hiçbir fikrim yok.